Coaching

 

 

 

Daca as incerca sa construiesc o definitie a procesului de coaching, aceasta ar putea fi urmatoarea: modificarea emotiilor, atitudinilor si a comportamentelor in scopul constientizarii valorilor si a realizarii obiectivelor personale.

 

E simplu sa ne dam seama de ce comportamentele si atitudinile sunt importante atunci cand vrem sa realizam ceva. E ceva mai greu de conceput cum ar putea emotiile sa faciliteze succesul in realizarea obiectivelor.

 

Doar ca, de cele mai multe ori, tocmai emotiile reprezinta cheia realizarii obiectivului - de multe ori aud persoane care spun ca, din punct de vedere rational, stiu ce ar trebui sa faca, dar ca, in mod aparent inexplicabil, nu reusesc.

 

Astfel, rolul emotiilor in comportamentele care impiedica sau faciliteaza succesul este extrem de important si depinde de fiecare sa invete sa se foloseasca de propriile emotii ca de un motor pentru dezvoltare.

 

Prin urmare, o abordare integrativa cognitie-emotie-comportament este cea mai eficienta pentru obtinerea schimbarii si a succesului si aceasta abordare o propun si eu in cadrul sedintelor de coaching.

 

Mai jos sunt cateva din tematicile de coaching cu care am avut ocazia sa lucrez, in calitate de coach:

 

  • reducerea stresului si a furiei;
  • dezvoltarea abilitatilor de comunicare si a inteligentei emotionale;
  • consiliere vocationala;
  • depasirea tendintei de amanare;
  • dezvoltarea perseverentei si a asertivitatii;
  • gestionarea criticii;
  • dezvoltarea rezilientei si optimizarea procesului de luare a deciziilor.

 


Articole relevante:

Mitul diferentei dintre coaching si psihoterapie

Mindfulness: Prezenta si echilibru

Satisfactia in cariera si interesele vocationale

Inteligenta relationala

Ai merge pe carbuni incinsi ca sa devii optimist?

Mitul increderii in sine

Mesajul din spatele criticii

Drumul spre cariera potrivita

Cum alegi cursul potrivit

 

@

formular pentru contact